Politieke ambitie? De VVD Medemblik zoekt kandidaat-raadsleden.

Vind jij het leuk om met mensen te praten en aan de slag te gaan met problemen waar zij tegenaan lopen? Zit je vol energie en wil jij jouw kern nóg beter maken? Dan is de VVD Medemblik op zoek naar jou! Wij zoeken enthousiaste mensen die onze fractie komen versterken en kandidaat willen zijn voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart 2022.

Als gemeenteraadslid sta jij midden in de samenleving. Je haalt actief op wat er speelt. Bij de inwoners, maar bijvoorbeeld ook bij ondernemers. Daarmee ga je vervolgens aan de slag om in de politiek zaken voor elkaar te krijgen. Je voert debatten in de raadsvergadering, stelt vragen aan de wethouder of dient eigen plannen in.

De VVD Medemblik is een enthousiaste club mensen met uiteenlopende achtergronden en ideeën. Benieuwd of onze partij iets voor jou is? Of wil je meer informatie over wat het raadswerk inhoudt? Bel of mail dan naar Mark Raat (0681155160 of mark.raat@icloud.com)

Nog geen politieke ambitie maar wil je je op een andere manier inzetten voor de VVD? Dat kan natuurlijk ook. Alle hulp is welkom!