VVD enthousiast over visiedocument ondernemers

Vrijdagmiddag 2 juli kwam de Westfriese Bedrijvengroep (voorzitter Hans Huibers) bij alle Westfriese gemeenteraden langs met een cadeautje. Alle aanwezige gemeenteraadsleden kregen van hem en van de lokale ondernemersclub een visiedocument overhandigd waarin de ondernemersorganisaties hun ideeën ontvouwen voor economisch beleid in Westfriesland voor de komende jaren: lokale punten met regionaal belang. Dit met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen van maart volgend jaar. Alle partijen zijn nu nog bezig met het schrijven van hun plannen, dus dit kwam mooi op tijd.  Met het Volkswagenbusje van Dijkpop kwam het gezelschap voorrijden. De VVD-fractie was met diverse personen aanwezig. Op de foto overhandigt voorzitter Frits Meester van de Ondernemersfederatie Medemblik de brochure aan Jan de Vries, die voorzitter is van de commissie die het VVD-verkiezingsprogramma schrijft. De VVD vindt het belangrijk dat de visie van de ondernemersverenigingen meegenomen wordt, in het belang van de lokale en regionale economie en werkgelegenheid.