Raadslid
Oostwoud

Waarom bij de VVD?

Beroep

Aandacht voor Midwoud en Oostwoud, daar wil ik mij hard voor maken. Onze kleine kernen verdienen ook een stem in de gemeenteraad. Verenigingen, winkelaanbod, horeca en meer woningen zijn ontzettend belangrijk, de gemeente zou daar meer ruimte voor moeten bieden. Mijn naam is Desmin Dekker, 31 jaar, ondernemend, liberaal en gedreven om zich voor u en Midwoud/Oostwoud in te zetten. Dit zijn mijn belangrijkste standpunten:

• Midwoud en Oostwoud verdienen ook aandacht ik de gemeenteraad. Geef uw kern een geluid en stem lokaal.
  • Meer bouwen & Prettig Wonen. Midwoud en Oostwoud hebben meer betaalbare woningen nodig, met minder regels en beperkingen. Geen bebouwbare grond meer opofferen voor zonneweides.
  • Accommodaties zoals (sport) verenigingen, winkels en horeca maken kernen leefbaar. Deze mogen niet verdwijnen uit Midwoud en Oostwoud.
  • Aandacht voor verkeersveiligheid op de Oostwouder Dorpsraad en in Midwoud, sneller aan de slag met de herinrichting van de Tripkouw en Korteling.

Desmin stelt zich voor:

Bekijk ook:

Lokale kandidaat Desmin en lijsttrekker Andrea overhandigen het verkiezingsprogramma aan Danny en Monique van De Post:

Politieke functies

Nevenactiviteiten